Längtar.

Har planerat en riktig hälsohelg. Vi ska åka ut till Salthomlen och vidare till någon av öarna och gå de vandringsleder som finns där, förmodligen blir det på Vrångö eller Styrsö. Sedan ska jag, på lördagen eller söndagen beroende på väder, ta mig upp till Skansen Krona och titta på soluppgången. Det var längesedan jag såg en riktigt fin soluppgång. Solnedgångar har det varit många men inte uppgångar. Så nu är det dags att se hur den ser ut från Göteborg. Kameran får följa med mig.

En av de absolut finaste solnedgångarna jag sett är från en segelbåt i Australien. Helt otroliga.






På den här bilden håller solen på att gå ner på en strand i Autralien. Dock kom inte solen med på bild, men det blev ett väldigt fint ljus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0