1857 kommentarer

 

Alltför ofta förfasas jag över folks kommentarer på olika artiklar, reportage eller bloggar. För ett år sedan läste jag aldrig kommentarerna men nu har det blivit som drog tar ett redigt tag om mig och tvingar mig att klicka på på knappen ”kommentarer”. Vad tycker folk? Självfallet är många kommentarer trevliga och relevanta beroende på vilken internetsida/blogg man är inne på. Men många gånger är kommentarerna arga, korkade, elaka, pretentiösa och helt enkelt bara för mycket av allt. Sa jag korkade också?

 

Värst är inne på Aftonbladet. Såklart. Sicka dårar som huserar där inne.

 

Nu lämnar jag över ”ordet” till den briljante Niklas Eriksson från Nöjesguiden som ger en extremt rolig bild av detta fenomen.

 

Läs HÄR

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0