Filmquiz i casa (eller snarare lägenhet..) del Davidsson.

Jag har sagt att alla ska försöka ha någon slags filminspirerad klädsel eller accessoar på sig. Vet dock inte hur mycket folk kommer gå in för det. Men då jag är värdinna för tillställningen kommer jag definitivt ha en full mundering. Jag hoppas ni kommer se vem jag föreställer.



Ledtråd 1:

 

Ledtråd 2:




Ledtråd 3:









Jag börjar för övrigt få rejält med prestationsångest inför frågorna. I början var det lätt att komma på roliga och kluriga frågor men efter 25 stycken duggar idéerna inte lika tätt längre...




Kommentarer
Postat av: My

NU KOMMER JAG IHÅG!!! :) hahaha! vilket minne man har ibland. Jag kommer eventuellt att komma som Gwyneth Paltrow i Killing Mr Ripley istället. (Klura på den du! :) )

2010-05-20 @ 18:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0