Sett på gymmet:


Jag springer på bandet i vanlig ordning och tittar på de stora tvapparaterna som hänger ovanför mig. Men jag har en aning svårt att koncentrera mig idag. Det är nämnligen så att rakt framförmig står en man i 35-40 årsåldern med en extrem, ja uppenbarelse helt enkelt. Låt mig förtälja..

* Superkorta fladdriga(!) shorts. Jag har seriöst aldrig beskådat så korta shorts under min livstid. På en kille.

* En lång, nu snackar vi riktigt lång, hockeyfrilla. Kort stubb på huvudet och böljande svarta lockar som faller mjukt långt ner över ryggen. Trodde det var förbud mot sådana frisyrer nu förtiden? Det hade inte den här mannen ingen vetskap om i alla fall.  

* Ett kritvitt linne som liknar en farfarströja med avklippta ärmar. Knapparna framtill har han knäppt upp precis så mycket som det bara går, han visar därmed hela bröstkorgen och det är nästan att man även skymtar en navel.

Det fanns liksom ingenting som var riktigt okej med den här mannen. En annan rolig sak med honom är att han verkar knappt använda några maskiner och träna, han spatserar mest omkring inne på gymmet med sin små, små short och sin långa, långa hockeyfrilla. Han kanske bara ville visa upp sig? 



Kommentarer
Postat av: Sjö

Vilken härlig man! If you've got it, flaunt it liksom. Kudos till honom!

2010-01-07 @ 12:50:37
Postat av: Vicki

Herregud, honom ska jag spana efter nästa gång jag är där! My oh my

2010-01-07 @ 16:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0