Favorit i repris.

Från min gamla blogg. 12 juli 2007:

Jaha, igår gick jag och lade mig väldigt tidigt, kvart över nio halv tio nått sånt. Det är rätt så ovanligt för mig då jag de senaste veckorna somnat runt elva-tolv varje natt. Så i morse kände jag mig piggare och mer utvilad än på riktigt länge. Jag gick upp, ganska glad i hågen, gjorde mig iordning, sminkade mig och åt gröt. Mamma skjutsade mig till jobbet, jag sitter och smånynnar lite till musiken och helt plötsligt säger hon, helt apropå ingenting: "Du ser faktiskt väldigt trött ut" Jaha, svarar jag, och påpekade att jag faktiskt hade gått och lagt mig väldigt tidigt. "Ja, men du kanske borde ta på lite mascara iallafall?" Mamma, jag har faktiskt sminkat mig!. Vi fortsätter färden...

Hon sitter tyst ett tag till, sen tittar hon på mig och säger "Men lite rouge iallafall?"


Kommentarer
Postat av: Virre

Haha, fasen vad mammor kan vara rakt på sak ibland...på ett dåligt sätt.

2010-01-07 @ 16:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0