Hemköp vs Netto

Idag har vi handlat lite grejer inför kräftskivan på lördag. Plastmuggar, lyktor och lite annat. På Netto fanns tyvärr inte allting så vi fick traska vidare till Hemköp. Och visst hittade vi en liten kräftskiveavdelning där. Fyra små hattar för 30:95 spänn! Jag hatar Hemköp! Jäkla ockerpriser! Jag kan ju säga att det blev inga hattar eller haklappar idag, vi får leta vidare. Men däremot hittade vi riktigt fina lyktor som vi ska hänga upp lite här och var, kommer bli så fint.

Jag hoppas att lite fler lägger upp spotifylistor på kräftskiveväggen. Jag och Markus gjorde en lista när vi var på landet senast som är under all kritik. Låtar som "Karatefylla" "Jizz in my pants" och "Life is a flower" med Ace of Base. Jag kan tillägga att den gjordes när vi båda var lite på kanelen.





Det FÅR inte regna på lördag!

Kommentarer
Postat av: Sjö

Jag är inte på kanelen och kan ändå inte försvara min spotifylista. Men nu finns den i alla fall.

2009-09-02 @ 21:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0