Workout!

Jag ska strax iväg till ett träningspass, idag blir det Aerobics för Johanna, Frida och mig. Basic. Jag tror att det kan vara ett mycket smart drag då jag aldrig har tränat aerobics tidigare.

Jag trivs verkligen på Fysiken än så länge, det jag var varit på hittills har varit riktigt bra! Tur det eftersom jag är bunden ett år... Det känns som att jag har kommit igång och träna på riktigt och att det förhoppningsvis inte bara blir halvdant som det kanske har varit innan. Nu har det ju visserligen gått extremt kort tid än så länge, men jag har en bra känsla. Plus att det är så ofantligt mycket roligare att träna tillsammans med folk man känner!


Kommentarer
Postat av: Virre

KUL att du börjat träna där tycker jag =)

2009-11-09 @ 19:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0