Att köpa choklad eller inte köpa..

Det är frågan.

Kommentarer
Postat av: serv

jag undrar lite det med. skulle vilja testa den nya vinterchokladen, men den är så stor, skulle vilja att den fanns i liten förpackning. jobbigt att köpa en stor om den är superäcklig (hur ofta är choklad superäcklig?)

2009-11-15 @ 16:10:31
URL: http://avskalade.blogg.se/
Postat av: Sjö

Jag förstår inte frågan?

2009-11-17 @ 08:58:48
Postat av: Andrea

För er information köpte jag choklad den dagen och tänkte: "Jag äter choklad, alltså finns jag."



Angående den nya vinterchokladen, har du testat än? Ett tips som jag brukar ta till när man för ovanlighetens skull stöter på en choklad som inte är så god: Ät runt det äckliga! (Det gör jag när det bara finns körsbärslikören kvar i tex en alladinask :)

2009-11-20 @ 09:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0