Åh nej...

Nu har det börjat igen. Begäret efter att klippa lugg. Sist jag gjorde det blev jag inte speciellt nöjd och lät luggen växa ut direkt. Men jag tror att jag inte tyckte om den för att den var alldeles för tunn. Fast det kan ju också ha varit så att jag såg för jävlig ut i den. Men sånt är jag ganska duktig på att förtränga.

Det här är svårt. Sufar runt på luggbilder på internet. Precis som vanligt fastnar jag vid Sienna Miller när hon var med i Alfie. (Jag vet, det är jättedumt att ta kändisar som exempel)





Åh vad svårt! Ska jag? Ska jag inte? Det tar jättelång tid för en lugg att växa ut...

Kommentarer
Postat av: Elin

Herregud, it's Halmstad all over again! Vanligaste diskussionsämnet 07/08? Hoho, skoja bara...



Själv tycker jag att det är så skönt att slippa min. Önskar bara att den växte lite snabbare.



Igår kapade jag för övrigt 15 cm av mitt hår. DET ÄR MYCKET!

2009-11-13 @ 12:38:33
Postat av: Andrea

Haha, men du har ju rätt Elin, tragiskt nog....



Så du sparar verkligen ut den på allvar nu alltså? Det är stort, den har hängt med länge. Men känner jag ditt hår rätt så kommer luggen vara lika lång som håret inom de närmaste månaderna ;)

2009-11-20 @ 10:01:03
Postat av: Sjö

Mm, jag vet. Många minnen i luggen. Men nej, förändring behövs men jag får väl se hur länge jag håller i. Du har inte sett mig i luggen för sista gången.



Men Andrea, du är fin i lugg. Så att du vet. Hur går det med planerna?

2009-11-23 @ 13:34:46
Postat av: Andrea

Jag känner samma sak. Förändring behövs.



Det går lite upp och ner med planerna faktiskt. Just nu känns det väldigt aktuellt, jag vill verkligen klippa nu! Men om ett par dagar igen så känns det ljummet igen. Haha, fan vad jag låter. Sluta gnäll och klipp bara!

2009-11-23 @ 15:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0