Chicken

Alltså, det här med mode. Jag måste säga att det är otroligt intressant och roligt med mode och kläder. Jag är alltid uppdaterad på de allra senaste trenderna och jag vet oftast vad som gäller även nästa säsong. So far so good. Men tyvärr är det så tråkigt att det inte finns någon som helst antydan till "kunskap om mode" i min klädstil. Knappt ett spår. Jag går runt i svartalegging/vitaconverse/svartjacka varje år. Alla år. Det enda som ändras på mig är hårfärger. Hår, ja, det är ett ämne som vi inte ska gräva djupare i just nu.

Sedan är det också självklart skillnad på de olika begreppen stil/mode/trender m.m. Jag tycker verkligen inte att man ska anamma varje trend som kommer. Det gäller att ha koll på vad man passar i och kombinera det med sin egen stil och så vidare. Och det är just det. Jag skulle verkligen vilja sväva ut, experimentera med kläder olika trender och stilar. Blanda hej vilt och verkligen ta ut svängarna. Det som hindrar mig?

Feghet.

Medge att det är ett riktigt tråkigt hinder.


Kommentarer
Postat av: Birk Borkason alias Dalton

Å andra sidan blev din pälsmössa kallad för björnfitta av ett gäng tuffa smågrabbar. Så går det när man försöker vara modig.

2009-05-22 @ 11:53:35
Postat av: Virre

Våga!!

2009-05-23 @ 13:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0