Sagan om den rödrutiga skjortan.


På ungefär hälften av alla mina 335 taggade facebookbilder har jag på mig den här rödrutiga skjortan.


Alla känner väl igen den vid det här laget. Jag gillar den skitmycket, köpt på Lindex av alla ställen för över två år sedan. Grejen är att jag faktiskt väldigt sällan har på mig skjortan. Det händer bara då och då vid utgång men det är just där man blir fotad Känner man mig mest via facebook, så ges intrycket av att jag bara äger ett enda klädesplagg, eller kanske två. För då jag inte har skjortan, har jag istället den svarta långärmade klänningen med två fickor.



Även denna outfit känner vi alla till. När vi var uppe i Stockholm förförra helgen så hade jag först på mig den svarta, men ändrade mig efter halva kvällen och svidade om till den rödrutiga. Nu förstår ni hur illa ställt det är med fantasin. 



Så härmed avlägger jag ett löfte: Nästa utgång. Någonting helt annat.


Kommentarer
Postat av: My

haha!!

2009-05-11 @ 17:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0