Can I get an encore, do you want more?

I lördags var vi på något som jag inte har upplevt på väldigt länge. Konsert. Vi såg Erik Hassle som jag en gång i tiden förutspådde en lysande karriär. Lysande och lysande vet jag inte om den är än, men konserten vi var på var jättebra! Han har en otroligt härlig röst och ett ganska märkligt men charmigt sätt på scen. Bara han skaffar sig lite mer låtmaterial så kan det nog bli hur bra som helst. För det var lite snålt att bara spela i ynka 20 minuter och inget encore. Hur som helst gjorde han mig mer konsertsugen. Tror att Tingsek ska komma och spela i Göteborg snart. Får kika lite närmre på det.


En annan sak jag kom fram till i lördags är att jag kan ju med gott samvete stryka proffsfotograf från listan med potentiella (hehe) yrken. Jag förevigade kvällen med dessa två bilder:



                   
Jag&Markus                     Hassle
 

Slänger upp ett klipp med en låt från konserten som var riktigt skön.



Och snart kommer skivan, lätt att jag ska köpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0