J.I.M.P (Ja, lista nu ut vad det står för)

Jag hade egentligen tänkt skriva om helgen i Halmstad för några dagar sedan, men som vanligt så får jag aldrig ändan ur. Men nu när jag väl sitter framför datorn och skriver blir jag irriterad över att tydligen bara har det värdelösa programmet Wordpad att skriva i. Merde! Hur får jag tillbaka Microsoftword? Måste jag ladda ner det från la internet?

 

Hur som helst hade jag en väldigt rolig helg. Var ute och åt på fredagen, efter det hyrde vi vad som kan vara den bästa filmen som har skapats. Underbar. Vad filmen heter behåller vi för oss själva tror jag. På lördagen var vi på stan och kolla runt i affärer och fikade. Det ösregnade men var riktigt mysigt ändå. Bubbel och rosé inhandlades på systemet och sedan var vi good to go. Lördag kväll var hur skoj som helst. Fest hos Lina och efter det uteservering och drinkar. Och sist men inte minst blev det ett kärt återseende på Donken.


Jag blev en smula nostalgisk. Saknar mina tjejer. När ska ni flytta till Göteborg? Do it! Do it now!










Jaha, planerna var att lägga ut fler bilder, men det tog ju ett år per bild så det får räcka med de här.






Kommentarer
Postat av: Sjö

HAHAHAHAHA! Vilka jävla bilder...

2009-07-22 @ 20:42:21
Postat av: lajnen

will do! sooooooooon!!!!!1

2009-07-24 @ 20:16:13
Postat av: Virre

Fasen va snygga ni e tjejer!

2009-08-06 @ 18:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0