Pirr i magen

                
 

Den här låten får mig att minnas tillbaka till den härliga gymnasietiden och mina "glansdagar" som pop- och rocktjej, där musiken hade näst intill den största delen i mitt liv. Jag levde för att hitta ny spännande musik (och gärna vara först med den också, en riktig snobb med andra ord). Det bästa jag visste var att åka till Skivhugget, Bengans och Andra Långgatans Skivhandel där jag kunde stå i timmar och gräva efter skivor. Och som jag handlade.


Vilka minnen.


Nu har det utvecklats så att musiken får komma till mig istället för tvärtom. Jag har blivit så jävla lat.


Kommentarer
Postat av: Sjö

Här är ett tips! Hon är ren inspiration. Allt från hår till kläder till röst. Vackert!



http://www.youtube.com/watch?v=eXpUZ6z52Jc&feature=related

2009-01-28 @ 12:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0