Svea.

Tillbaka i verkligenheten. Idag var första dagen sedan jag kom hem som det kändes att jag faktiskt var hemma. Det tog bara fyra dagar. Inget mer badande i havet för min del.

Men oj vad jag har haft det bra. Är så glad att jag åkte iväg, tack för det. Tack Anna.


Något som var tråkigt var att jul, nyår och födelsedag passarade obemärkt förbi. Men allt annat väger upp det, så jag ska inte klaga.

Nu till vardagen. Jag har inte riktigt kommit på hur den ska se ut än, men jag tänker försöka att inte oroa mig för mycket än (vilket i vanliga fall annars brukar vara min specialité) utan istället försöka njuta av nuet. Det går ganska bra. Särskilt när jag har varit fastklistrad med den här personen 24/7.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0