Tomt.

Jag läste någonstans att om man inte har någonting att skriva på bloggen så ska man inte skriva alls. Tydligen bättre det än att skriva massa skit. Idag tänkte jag strunta i den regeln och skriver ändå. Idag har jag suttit alldeles för länge framför dator, både på jobbet och nu när jag är hemma. Önskar att det fanns en fungerande TV i vårt hem. Fast då hade jag ju säkert suttit och kollat på Rosings nya dejtingprogram eller Hannibal som jag såg skulle komma ikväll. Och mått jävligt illa av båda två. Så det kanske inte gör så mycket att inte ha TV ändå...

Ja, det var väl allt jag hade att säga idag. 

Ps. En fråga. Kan man ha svart nagellack när man jobbar där jag jobbar?



 

Kommentarer
Postat av: Virre

Svar: ja det kan man, om det är ordentligt målat! Inga skav med andra ord.

2009-02-25 @ 09:55:12
URL: http://annaviktoriam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0