Livet på Bygget.


Jag fick jobbet! Frågan är nu bara hur länge jag kommer att få stanna. Jag hoppas att jag får stanna åtminstone till sommaren, hösten spelar det ju ingen roll, då var det ändå tänkt att plugga. Jag får vänta och se helt enkelt, får reda på mer information när jag går dit på måndag. Och vilket jobb då? Det är på Sahlgrenska, inte så spännande kanske, men när man har sökt jobb några veckor nu och delat ut cv som en tok så är man inte så kräsen längre. Jobbet är liknande det jag gjort innan, fast på en helt annan avdelning, så lite nytt kommer det att kännas. Jag är bara glad över att få ett jobb, då jag tydligen inte klarar av att skapa struktur på mitt liv själv.


Kommentarer
Postat av: Sjö

Men grattis andrea! va roligt för dig!

2009-02-11 @ 16:49:17
Postat av: Andrea

Tack!

2009-02-11 @ 21:23:15
Postat av: Norr

Skitbra ju! Grattis!

2009-02-11 @ 22:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0