Saknad.

Jag hade en favoritblogg för ett tag sedan som nu tyvärr är nerlagd. Smeten hette den och var helt enkelt bara så jävla rolig (jo, det är sant, jag läser inte bara en massa stela modebloggar). Häromdagen satt jag och kollade igenom arkivet och hittade det här inlägget. Jag kopierar rakt av:


Little too late, a little too old


Lördag. af, von och Lite utanför (gick i kommunal skola) har värmning i en 2:a på Östermalm.



Frisyr: Nej.
Outfit: Måttbeställd skjorta från London, Acnejeans och Tod's. Eh, skoja, slitna Prada.
Klocka: Cartier (stålarmband), IWC Portugaise, Jaeger-LeCoultre
Attityd: Lämna spriten framme för efterfesten och skit i att ta med kavajen ut - den kommer man ändå supa bort!


Snart ska de dra ner till V, de har bord såklart, och af har fixat snygga Östra-tjejer till det. Det funkar ju inte att bara stå boysen! "NU KÖÖR VI! Ikväll ska vi örfila upp lågkonjuck... lågkonjen... äh, NU KÖÖR VI!", skriker en laddad von samtidigt som han vevar med båda armarna i soffan. Han påminner något om en packad Mr Darcy med helikopterkomplex.


Sen gör dom det. Kör, alltså. Hela natten. Sms från af, 2 nov 05.35: "Efterfest kom hit, ring!! Puss"



Kommentarer
Postat av: Virre

hahaha!! fy fan va kul!! Lågkonjuck...

2009-02-05 @ 22:54:42
URL: http://annaviktoriam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0