Get carried away?

Nu är det tydligen spikat och klart. Det ska komma en Sex And The City 2. Alla huvudpersonerna har skrivit på kontraktet och inspelningarna börjar redan i sommar.


Min reaktion: Tomhet.


Är jag ensam om att inte se fram emot det här?


Jag vet att det är konstigt eftersom jag är ett enormt fan av serien. Det vet ju ni som känner mig, jag har sett alla avsnitt mer än vad som klassas som normalt. Men filmen var en riktig besvikelse när jag såg den. Plastig, inställsam och jävligt ansträngd, är ord som dyker upp hos mig. Och vad var grejen med Charlottes skrik igenom hela filmen? Men kläderna var ju ganska fantastiska måste jag säga.


Men jag vet ju hur det kommer att bli. Självklart kommer jag att se den på bio.



Bild: google.com


Kommentarer
Postat av: Elin Sjö

Du, jag gillade inte heller den... Tråkigt men sant.

2009-02-13 @ 14:35:35
Postat av: Andrea

Verkligen jättetråkigt. Det kunde ju ha blivit så bra!

2009-02-15 @ 18:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0