Dagen idag.

Jag kanske har fått jobb! De ringde idag men det är först imorgon får jag veta om jag får börja. Wiie! Efter att ha varit arbetsfri och nästintill pank i en hel jävla månad så känns detta otroligt bra. Och med jobb så kommer ju också den efterlängtade L Ö N E N. Och det, mina kära vänner, kommer inte att sitta fel. Jag har såklart redan börjat tänka på saker och ting man kan köpa för pengar. Inte vingar. Nej, nej , nej, utan skor, skor, skor! Senaste jag köpte skor var ett par flipflops i Australien, och det var i oktober. Så jag antar att ni kan förstå min längtan efter att konsumera.  



Dagens höjdpunkt:                                                                   Dagens lågpunkt:
Mylen has arrived in La Götet                                                 Jag är sjuk.




Kommentarer
Postat av: Sjö

Men vad för jobb!!??

2009-02-09 @ 21:35:37
Postat av: Virre

Men gratulerar lilla vän!

2009-02-09 @ 23:34:03
Postat av: Walle

Andreaaaa! Haha, stackarn. Har du inte fått köpa skor på länge :) Jag har köpt 3 par skor sedan jag kom till England, moha! Vad är det för jobb du fått! Berätta mera!

2009-02-10 @ 10:59:30
URL: http://walle101.blogg.se/
Postat av: Andrea

Kolla i nästa inlägg, erkänn jag gjorde allt lite mer spännande än vad det egentligen var? hehe.

2009-02-11 @ 15:38:14
Postat av: Andrea

ps. Walle, din länk funkar ju inte!

2009-02-11 @ 15:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0