Saker jag gör när jag egentligen behöver plugga:


  • Städar (En klassiker som vi alla någon gång har upplevt)

  • Bloggar (Och inser faktiskt mer och mer hur roligt det är)

  • Tvättar (Det är nu man ska passa på)

  • Tittar på konstiga klipp på Youtube. (Typ Anaconda kräks upp en flodhäst och Mannen med världens längsta näsa.)

  • Skriver en recension på Timbalands nya album. (Som jag ändå bara kommer spara här på datorn. So what´s the fucking point?)

  • Blir jävligt förbannad över att tvättmaskinen går sönder med alla mina svarta kläder fridfullt skvalpandes där inne och det går inte på något sätt att öppna luckan.

  • Blir glad igen när fastighetsskötaren kommer och räddar mig och mina kläder. Vi fick dra i det lilla gömda nödstoppet så att allt vatten forsade ut på golvet i tvättstugan. Jag stod och svabbade i en kvart.


Så där ja, nu var det här gjort och skrivet. Kanske kan försöka återgå till pluggandet igen. Nej just det, måste ju laga mat också....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Baconboy går en lovande framtid till mötes... ses i möra min lilla prick!

2009-12-10 @ 19:55:49
Postat av: Anonym

ovan från my....detta med! :)

2009-12-10 @ 19:56:23
Postat av: Sjö

Men nej, nu gick du helt plötsligt om mig i antal läsare Andrea. My: läs min blogg också! Andrea får inte vinna!

2009-12-11 @ 08:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0