Ledig kväll.

Sitter vid köksbordet och julpysslar. Till en början kände jag mig ganska överambitiös och jobbig, men efter ett tag så började jag tycka att det var riktigt mysigt.  Det här året har jag känt mer julstämning än på länge. Det kan bero på att jag var bortrest förra julen och missade alla gamla traditioner som kommer intågandes i slutet av november här i Sverige. I år har jag till och med tagit på mig uppdraget att fixa allt julgodis till självaste dopparedagen! Så någon dag innan Julafton åker jag och hämtar upp sysslingarna som ska få hjälpa till här hemma och baka.









Vilket kletigt inlägg, men så får det bli.

Kommentarer
Postat av: Sjö

Va gullig du är Andrea!

2009-12-07 @ 19:53:58
Postat av: sjö

är det förresten ett nummer av Lantliv som skymtas?

2009-12-07 @ 21:07:15
Postat av: Andrea

Jovisst är det Lantliv som skymtas. Elin, vad har hänt med mig?

2009-12-08 @ 17:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0