Julpysslandet fortsätter...

Fast inte i praktiken utan mer i teorin. Sitter inne på Tv4play och tittar på Leilas Jul. Det är glöggspritzrar, knäck, marsipanhumrar, chokladmandlar, choklad- och kolapaj och så pepparkakshus. Ja, allt som innehåller socker helt enkelt. Det ser otroligt mysigt ut där i hennes lilla kök, genomtänkt och perfekt. På gränsen till kräkframkallande. Fast jag gillar ändå Leila, hon står för sina onyttiga recept i all diethets som genomsyrar alla matlagningsprogram på Tv. Mer sånt!







Kommentarer
Postat av: Sjö

Ja du Andrea, jag vet inte vad som har hänt med dig. Men det verkar ju mysigt i alla fall. Jag gillar inte Leila (surprise?) men jag gillar det hon bakar! Tycker bara att hon är så himla flörtig att jag bara vill spy... Tittar under lugg, blinkar till, chickychick! Blä.



Andrea, ibland är jag så negativ att jag skrämmer mig själv.

2009-12-08 @ 20:06:39
Postat av: Andrea

Haha, klart du inte gör ;) Jo, hon kanske är lite flörtig, det har jag faktiskt inte tänkt på. Däremot har jag tänkt på att hon har ett jäkla sug i blicken! Typ, välkommen in i min sockerfylldafluffvärld där allt är perfekt.

2009-12-10 @ 09:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0