Man får inte bli slö, för då blir man dö...

Det är mycket möjligt att jag kan ha använt denna rubriken innan, den funkar till det mesta. Men idag passar den extra bra. I morgon minsann ska jag äntligen köpa mig ett träningskort. Efter mycket velandes fram och tillbaka för att hitta det billigaste alternativet blir det till slut ett 6 månaderskort, då jag förhoppningsvis blir student igen till hösten och får det ännu billigare. (Hoppas, hoppas) Mest sugen är jag på danspassen! Och box! Och yoga! ...


Eh, godnatt från en överkäck Andrea.



(Och Elin, även om detta inlägg är jäkligt kort, så är det ändå ett inlägg.....)


Kommentarer
Postat av: Elin

Andrea, jag är riktigt stolt över dig. Du är i bloggfarten igen.

2009-04-30 @ 10:14:58
Postat av: lajnen

o i gymfarten! ja jisses, man blir ju matt.

2009-05-01 @ 09:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0