Vilken dag är din tankedag?

Den här sommaren har jag haft en smärre "framtidskris" om hur saker och ting kommer att se ut om ett par månader. Jag har tänkt så det knakar och försökt välja mellan plugg och jobb. Och nu, efter flera månaders grubbel tror jag att jag har kommit fram till att...trumvirvel... fortsätta plugga. Det verkar som att jag inte känner mig helt klar med studieperioden i mitt liv än. Nu gäller det bara att hitta något intressant att läsa. Jag vill kunna tillämpa min utbildning på bästa sätt för att sedan kunna jobba med något jag verkligen brinner för. Vad det är, vet jag inte än. Men det kommer. Nu är jag i alla fall en liten bit på vägen.


Kommentarer
Postat av: lajnen

du kommer garanterat att hitta något snart Andrea, o eftersom du är duktig på väldigt mycket så har du ju ett väldigt brett område att välja från!

2008-09-04 @ 18:57:47
Postat av: Andrea

Söt du är!

2008-09-08 @ 10:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0