Post sömn

Men hej igen.

Idag har jag, varvat med en massa sömn, bara tittat på roliga saker. När man känner sig riktigt bedrövlig och behöver piggas upp (och ingen är här tar hand om en) så är dvd:er och youtubeklipp ganska bra substitut. Att titta på humorgrejer är både positivt och negativt fick jag uppleva idag. Det positiva är ju självklart att man skrattar och blir glad. Det negativa är att varje gång jag skrattar omvandlas skrattet till en rosslig hostattack.

Morfar ringde förut vilket var trevligt. Vi hostade ikapp samtidigt som vi diskuterade finanskrisen och att han var på förstasidan av Göteborgsposten igår där han uttalat sig just om finanskrisen. Jag hade tänkt skriva här vad han sa, men nu hittar jag inte tidningen och jag är för slö för att leta just nu.

Jag bifogar ett klipp från något bortglömda Kvarteret Skatan:





Jag måste även ha med en bild på dessa två sköna typer som har hållt mig sällskap idag.


Kommentarer
Postat av: lajnen

"Jag är DJ". Bra merit. Andreaaaa! Tarmhosta och komedier. Din stackare. Fast det låter rätt gött o kolla på massa humor. Krya på re!

2008-09-18 @ 18:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0