Lugnaste helgen i mannaminne.

En väldigt stillsam helg har snart passerat. Ingen utgång och ingen alkohol. Jag känner mig så nyttig och bra! Kom i och för sig på att det har intagits glass/djungelvrål/pizza/choklad idag. Så nu försvann ju den där nyttighetskänslan fortare än jag hann säga  "grönsak".


Anywho... Nu var det ju längesedan jag hade med bilder här i bloggen, så nu lägger jag upp lite blandat från senaste veckan.

 
   
 
Eftersom jag inte är vidare hightech av mig, så får retuscheringen köras i Paint.



Veckans bästa bild, alla kategorier! Viktoria och tvåmeterskillarna:


Kommentarer
Postat av: V

Terro då? Din nya kompis!

2008-09-28 @ 23:38:49
Postat av: Andrea

Jag har ingen bild på den lilla voffsingen :(

2008-09-29 @ 13:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0