Nytt land

Da var man i Australien, narmare bestamt i Surfers Paradise. Jag och Anna bor pa ett frascht hostel med pool, till skillnad fran det i Hong Kong, vilket kanns otroligt skont. Idag har vi bara legat pa stranden (solfaktor 30!!!!) och degat an sa lange. Det ar valdigt fint vader, varmt och skont pa dagen, men natterna ar riktigt kalla, vilket upplevde inatt. Nar jag vaknade sa jag "Arhundradets kallaste natt", (Elin, gissa filmen) men vi tinade snabbt upp.

HInner tyvarr inte lagga upp nagra kort denna gangen, men ska forsoka gora det imorgon. Antingen har pa bloggen, eller pa facebook. Fasen nu maste jag dra, det ar dyrt att surfa har i Australien. 

Later 

Kommentarer
Postat av: Sjö

Den där var ju för lätt Andrea! Tänker inte ens bevärdiga frågan med ett svar.



Poooool!!

2008-10-20 @ 09:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0