Airlie Beach

Nu ar vi i harliga Airlie Beach, som ligger precis vid Barriarrevet. Jag lamnade precis Anna vid stranden och tog en paus i solandet for att blogga lite. Har ju varit ganska daligt med det pa senaste. Vi var i Surfers Paradise i over en vecka och de sista tva dagarna bodde vi hos Annas kompis kille och hans rumskamrat. Vi blev otroligt bortskamda, de lagade mat och korde oss vart vi ville. Hur bra som helst. I forrgar var vi pa ett stort vattenland de har i utkanten av S.P. Det var en blandning mellan gallskrik, dodsangest och skrattanfall. Vissa av attraktionerna var helt livsfarliga, jag och Anna gjorde helt ovetandes misstaget att aka den mest fruktade attraktionen andra aket. Men det gick bra, jag svalde bara ett halvt ton bassangvatten.

Har i Airlie Beach ar planen att vi ska aka ut till Annan kompis syster som bor ute pa Hamilton Island. Vi hoppas pa att stanna har i fem ljuvliga dagar. Jag ska ta sa mycket kort jag bara kan och lagga ut imorgon. Det blir trakigt med bara text. Jaha, nu har jag bara tva minuter kvar, bast jag publicerar detta inlagg nu innan det forsvinner. Hors imorgon!


Kommentarer
Postat av: Mylo

Hello sweet!



Åh vad roligt med alla bilder. Kul att ni kort ett "surfers paradise stol" kort. Anna, Robert o jag har precis likadana... :D jättefina kort, mera mera! Saknar dig min pingla. Jag börjar snart med julbak... nu är du lessen att du inte är hemma va?! (eller tvärtom??) ;)



pussar My

2008-10-29 @ 17:16:09
Postat av: Virre

Lilla lilla du! Fy fasen vad jag också vill vara i the land down under...vart får jag hålla hus? på bygget! Fubb!! SKRIV!!

2008-10-30 @ 16:32:03
Postat av: Andrea

My: Vad roligt! Jag visste faktiskt inte att du hade varit dar, eller sa hade jag glomt det.. Julbaket, ja herregud.. Jattesynd att jag inte kan vara med och pyssla!...host...host..

Virre: "Liselott! Var? Ah..." Men virre, bygget ar val inte heller sa fel? Dar finns ju en massa kul! :)

2008-10-31 @ 05:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0