Room issues

Nast sista dagen i Byron Bay, snart vankas Sydney. Det ar riktigt labilt vader har. Lokalskurar titt som tatt som varar i nagra minuter. Idag "solade" vi i regnet, ingen orkade resa pa sig. Hojden av lathet.

Pa detta hostel vi bor pa nu bor vi tillsammans i ett rum med tio andra pers, tyskar, italienare och svenskar. Jag kan saga att det ser ut som fan dar inne. Jag ligger overst i en vaningssang och ar livradd varje natt att jag ska ramla ner pa all skit som ligger pa golvet och do. Och pa tal om svenskar sa finns de overallt har i Australien, man kommer helt enkelt inte ifran dem. Typ alla ar fran Stockholm, hur manga ar dem egentligen? Det maste vara helt tomt i den staden.

Jag har haft lite hemlangtan de senaste dagarna, eller snarare att jag saknar er dar hemma. Kan ni inte komma hit?




Just det, mitt Skypekonto heter andrea.davidsson, adda mig dar! Eller skriv era, sa addar jag er.

Kommentarer
Postat av: Lajnen

Andrea jag heter mitt för- o efternamn på skype!!

2008-12-10 @ 19:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0