Minnesstund

Om det ar nagon av er som undrar varfor det bara ar jag, Andrea Davidsson, pa alla bilder ar det for att jag snor alla fran Anna. Hon ar fotografen. Min egna, arvda kamera har gatt i graven. Ja, Elin, du laste ratt. Din trogna tjanare har dragit sin sista suck.

Jag ska forklara hur det gick till:

Nar vi var ute pa seglingen sa var vi, som jag skrivit tidigare, pa ett stalle som heter Whitehaven Beach. Dar pastas det finnas den finaste sanden i varlden. Innan vi gar i land, upplyser dykintruktoren oss att vi kan rengora smycken och tander i den finkorniga sanden om vi vill det. Men att vad vi an gor, tappa for guds skull inte kamerorna! 

Det forsta jag gor nar jag kommer dit? Tappar kameran i sanden.  

The End.

Kommentarer
Postat av: Sjö

Vet du vad Andrea? Du är inte ensam om att vara en klant. För ett par helger sedan tappade jag min nya kamera i golvet på morfars. Dumt... Objektivfel. Jävla fan.



Men alltså. Rengjorde ni tänderna i sanden? Va äckligt.

2008-11-27 @ 09:19:19
Postat av: My

Ko Tao! Så mysigt. Rätt lugnt men väldigt trevligt ju. Där kan du ju dyka mer om du känner att din blodade tand blivit blodigare. ;) puss

2008-11-27 @ 10:25:49
Postat av: Andrea

Elin no! Inte den nya kameran! Helt paj alltsa? Och nej, vi rengjorde verkligen inte tanderna i sanden, vissa gjorde det dock.. ackligt.



Na, nu ar vi i koh lanta istallet, men aker kanske till ko tao om ett par dagar, vi far se, vadret ar ju skit har.

2008-12-01 @ 03:59:04
Postat av: Sjö

Jo. Den nya kameran. Den är inne på lagning nu. Hoppas hoppas att det går att laga. Gratis... Håll tummarna i thailand!

2008-12-01 @ 14:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0