Byron Bay!

Vi har bara varit har i nagra timmar, men bade jag och Anna tycker redan att detta verkar vara en toppenstad. Sa himla mysig. Vi kom hit fran Surfers Paradise dar vi stannade till for att ge Annas vanner nagot fint for att vi har fatt bo dar. Det blev tva t-shirts dar det stod " I'm not an alcoholic, I'm australian" och solglasogon formade som hjartan. Det gick hem. 

I Surfers hamnade vi pa en stalle dar de hade en massa outlets. Billabong, Roxy, Quicksilver, you name it. Ja, det var ganska trevligt kan jag saga. Vi kom en med nya bikinis, halsband och fotlankar. 

Jag lagger upp lite blandade bilder fran senaste tiden. Fler kommer pa facebook i morgon! 


Pa restaurang i Surfers Paradise. 



Utanfor ett hostel i Noosa. 


De tre musketorerna, haha!



Pa seglingen. Som grodman. 



Pegasus!


Underbara Whitehaven Beach.


Utsikt over hela stranden.


Harliga tider.


Ja tack!


 


Kommentarer
Postat av: V

usch jag blir deppig av att kolla på bilderna, det ser så uuuunderbart ut!! Själv fryser jag i regn och rusk :( Saknar dig lilla sötnos!

2008-11-11 @ 19:28:36
Postat av: Andrea

Ja, det ar underbart, snart lamnar vi australien, riktigt trakigt men bra for planboken om man sager sa. Saknar dig ocksa, var roligt att prata igar!

2008-11-12 @ 06:24:23
Postat av: Lajnen

Men fy faaan! Vilka bilder. as...:D Luv you guys

2008-11-12 @ 17:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0