Uteservering och bio = En bra söndagskväll

Det är väldigt sent men jag är inte trött än, så jag passar på att blogga lite. Det har varit lite dålig uppdatering här inne de senaste dagarna, förlåt, ska bli bättring på detta.


Nåväl, jag kom precis hem efter att ha sett den testosteronfyllda filmen Iron Man på bio. Det var riktigt härligt att bara koppla av, luta sig tillbaka och förundras över hur snabbt specialeffekterna inom film avancerar. Helt otroligt. Hmm, koppla av är kanske fel ord. Vi satt snarare på spänn i två fartfyllda timmar. Filmen var faktiskt helt okej, men mest tack vare Robert Downey jr´s underhållande skådespeleri.


Egentligen skulle jag ju berätta om mig helg, men nu blev jag plötsligt trött.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0