Hallå bibblan hur é läget?

Vad fan gör jag här inne? Jag sitter just nu på biblioteket och "skriver" på tentan. Det jag egentligen sysslar med är surfning på nätet från min egen dator, vilket ändå känns lite coolt. Kul att man fixat den funktionen sisådär en vecka innan man slutar skolan.

I sommar tänkte jag skaffa mobilt bredband. Är det någon som har det och kan tipsa vilken operatör som är bäst? Jag har hört att tele2 ska vara hel okej. Tydligen är det så att om man skaffar mobilt bredband så är man bunden till det i ett år oavsett om man skaffar en annan internetkoppling. Dilemma. Mobilt är en otroligt bra lösning om man flyttar runt i Sverige, men om jag flyttar utomlands i oktober så känns detta som bortkastade pengar. En annan sak som måste införskaffas snarast är en extern hårddisk. Jag fattar inte vad jag håller på med? Datorn har redan kraschat en gång då ALLT innehåll försvann vilket resulterade i att jag blev helt knäckt. Jag borde vara mer mån om att vilja spara och göra backup på det som har samlats på den nya datorn. I ett år har jag haft den utan att göra backup en enda gång... Men bra.

Later.

Kommentarer
Postat av: serv

Hmm.. back up.. där sa du något som jag kan använda som ursäkt för att INTE skriva tenta.. hmm.. smart..
Angående mobilt bredband > 3 verkar vara skit. Bara så Du vet. Vad jag har hört alltså..

2008-05-21 @ 14:37:30
URL: http://elinservin.blogg.se
Postat av: Andrea

Jag har också hört från flera olika håll att 3 är skit, bra att veta! Ju mindre att välja emellan desto bättre :)

2008-05-21 @ 22:44:48
Postat av: My

3 ska vara bra... har JAG hört. men kan ju ha FEL. vill för övrigt säga ett varnandes ord ang backup.. minns avsnittet STC i vilket Carrie tappar bort allt och det är början på slutet på hennes o Aidans relationship. så skaffa backup NU. Hah.

2008-05-29 @ 16:09:27
Postat av: Andrea

Ja, just det. Hemska avsnitt!

2008-06-01 @ 11:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0