Burn, Baby Burn!

Ser fram emot en härlig solfrossa inatt. Inte. Hela dagen idag har spenderats alldeles för länge i gassande sol. Jag får så dåligt samvete så fort jag går inomhus och inte "tar till vara" på solen så jag sitter ute hela tiden. Men! På tal om sol så bokas det snart en resa till Barcelona i juni. Oj, vad jag ser fram emot den resan. Strand, sol, shopping, nattliv och kultur. Där finns allt. Det kommer bli mitt första besök till denna stad, men verkligen inte mitt första besök till Spanien där jag har varit ett antal gånger.


Igår var jag och Mylen hemma hos Svante som fyllde 26 år. Långbord, partytält, massa trevliga människor och stereoanläggning! Vi får inte heller glömma tårtan... Hemmabakad tror jag. God var den i alla fall.

image134 
Jag sitter och håller i en av Svantes presenter. Den var inte från oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0