A trip down Memory Lane


Jag: Morfar ringde precis och berättade att han hade fått fisk i nätet han lade ut. Tyckte jag var kul!  Attt han ringde och sa det till mig alltså.
Viktoria: Jag kommer ihåg en gång när jag var med dig på landet. Jag vaknade på morgonen och då var din säng tom, så jag gick ner till Lena och hon sa att du var ute och la nät med din morfar.
Jag: Haha!

Viktoria säger: Tror det var i samma veva du var med honom ute och snickrade medan jag och Lena satt inne och spelade kort. Vi två i ett nötskal som barn!!

Jag och Viktoria kom idag fram till att vi känt varandra i 17 år!


Kommentarer
Postat av: lajnen

herreminget! Typ två deccenier!

2008-05-07 @ 17:17:19
URL: http://linalajnen.blogg.se
Postat av: Virre

Det är sjukt!

2008-05-08 @ 16:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0