GötLAborg

Efter att ha varit i princip totalt isolerad i hemmet i 3 långa dagar på grund av sjukdom var jag igår redo att möta världen igen, lite skakig, men i alla fall helt frisk (ja, nästan). Jag och Elin var i rikets andra största stad över dagen för lite shopping. Dock blir det ju aldrig som man tänkt sig, men det var verkligen en trevlig dag med mycket solsken! 

   
Här gick vi, något stressade, omkring i mysiga Haga. Plåtade jag Elin eller gubben i fönstret?


Vi mötte även upp Viktoria och My för en snabb fika. Saknar er tjejer!

   

Och till sist: Såhär exalterad blev Elin när vi såg Lena Ph inne på Topshop


Kommentarer
Postat av: Sjö

och jag är fortfarande exalterad.

2008-03-01 @ 15:26:43
URL: http://dagensdisk.blogspot.com
Postat av: Virre

Jag tyckte inte Elin såg speciellt exalterad ut alls... men det var mkt trevligt att träffa er flickor!

2008-03-02 @ 19:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0