Ehh..

Alltså, jag har en mapp på min dator som jag har valt att kalla för "Bloggmaterial". Smaka på ordet.

Bloggmaterial.
 
Bara namnet i sig är ju otroligt töntigt. Men innehållet då? Ja, jag vet inte. Kollade precis igenom vad jag hade skrivit i vissa dokument och fick lite lätt dämpad panik. Har jag verkligen tänkt att publicera vissa av dessa texter? Hur tänker jag? Och ännu viktigare: Vad tänker jag med? 

Nu vet ju jag att dokumenten ligger i säkert förvar där inne i mappen, men ibland får jag känslan av att jag, i ett något förvirrat tillstånd, skulle kunna göra nått galet som att råka kopiera texterna, klistra in dem under  "skapa blogg" fliken och till slut trycka på publicera-knappen..  

Kommentarer
Postat av: serv

Åh, vad spännande det skulle vara!

2008-03-13 @ 17:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0