Aj.


Jävla hals, sluta göra ont! Har provat allt nu känns det som men ingenting hjälper. Var på vårdcentralen och fick det gamla vanliga svaret: "Har du inte feber så är det bara att gå hem och vila". Ja, men jag kan ju inte sova/vila när jag hostar så förbannat mycket! Jaja, men har det inte gått över tills på torsdag så skulle jag återkomma. Hoppas det blir bättre snart, har definitivt inte tid att vara sjuk igen. Dessutom har jag verkligen ingen lust att fortsätta låta som en dålig imitation av Bengt Magnusson.


Nåväl, i morgon måste jag försöka ta mig till skolan, sista lektionen i kulturindustri innan tentan. För övrigt en av de mest lärorika och intressanta kurserna vi har haft under dessa tre år. Synd bara att den inte varade så länge. När den är över så dags för 5 veckors praktik och jag måste säga att de ska bli angenämt med lite miljöombyte. Skoltröttheten känns rätt så påtaglig just nu...


Dagens härligaste stund: Ett skumbad och lyssning på sköna toner av det något försummade bandet Lifehouse.




Kommentarer
Postat av: Sjö

Jag vill också ha badkar!!

2008-03-11 @ 20:08:26
URL: http://dagensdisk.blogspot.com
Postat av: serv

Jag med!

2008-03-12 @ 15:27:26
Postat av: lajn

är det ditt slutgiltiga svar/bengt

2008-03-16 @ 13:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0