Spain, baby!

Det där är något slags vedertaget vänner-citat som väldigt många använder sig av. Även jag. Och jag tittar inte ens på Vänner.

Nåväl. Elin och jag har spenderat dagen på härliga Tylösand. För andra gången någonsin. Det är riktigt fint där ute måste jag säga. Finkornig ljus sand och varmt vatten. Att jag aldrig har varit där tidigare? Ett mysterium. Man blir så in i bänken slö av att vara på stranden i några timmar. Trots att man dricker och dricker är det ändå aldrig tilläckligt känns det som. När jag kom hem var jag så matt att jag somnade en stund under täcket i min otroligt varma lägenhet. Det skulle jag aldrig gjort, för när jag vaknade var jag helt ding i bollen (ett uttryck min mor flitigt använder sig av). En promenad gjorde dock susen och nu tänkte jag sätta igång att packa lite inför torsdag. Ja, ifall någon inte visste så ska jag till Barcelona en vecka. Som vanligt är det hur svårt som helst att packa. Hur många skor ska man ha med? Klänningar? Linnen? Byxor? Nä förresten , inga byxor. Jag får helt enkelt plocka fram allt svalt jag har och sedan börja med den kämpiga utsållningen...

Kommentarer
Postat av: Sjö

Öh, jag har packat 2 par jeans. vad ska jag ha dom till egentligen?

2008-06-03 @ 20:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0