Bloggen

Min nya blogg. Känns riktigt bra det här. Äntligen får jag chans att få utlopp för känslor, eller nått. Jag har läst att om man ska starta en blogg så bör man ha en inriktning, skriva korta inlägg (för ingen vill tydligen läsa långa blahablaha-inlägg) samt uppdatera varje dag. Jag tror bestämt att det var allas vår egen Alex Shulman som gav ett utlägg om detta. Shulman hade en blogg på Aftonbladet i somras som jag följde slaviskt. Jag kanske även ska tillägga att jag då jobbade på ett rätt så ostimulerande jobb och spenderade mycket tid framför internet. Han avslutade iallafall sin blogg med orden att "den tog över mitt liv", jag tyckte det var tråkigt, men även bra. Jag upptäckte att jag besökte bloggen 68 gånger per dag. Nog om det. Vet inte vad som kommer att skrivas i denna blogg, förmodligen inget av intresse (hej, självförtroende!) Men en sak ska jag utlova, och det är bilder. I massor. Okej, kanske en liten överdrift, men så fort jag får mina nya kamera så ska det fotas järnet. Får se om det läggs upp här.

Andrea D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0