Regn, rusk och hattifnatt

Jag är trött på vädret! Det blåser och blåser och blåser. Varje gång jag går utanför dörren måste jag hålla hårt i mössan så att det inte ska flyga av. När kommer våren? Och lugnet? Lugnet efter stormen.

Idag var vi i alla fall och letade hattar till i morgon. För min del kunde det gått bättre, hittade en slags caesar/toga krans att ha på huvudet. Jag testade den när jag kom hem och fasades över hur fruktansvärt ful den faktiskt var. Kransen liksom gömmer sig i håret och det ser ut som att jag bara har väldigt platt, mörkgrönt hår. Jag hade visualiserat det på ett helt annat sätt. 

Mitt fina nya armband kom på posten idag! 

image10

 En pyttebild på min "oufit"

  


Kommentarer
Postat av: Walle

Fint halsband :)

2008-02-02 @ 01:33:48
URL: http://akawalle.blogg.se
Postat av: Elin

Ähm..Walle..vet Du nåt om ett halsband som vi andra inte ser?
Jag tyckte armbandet var fint iaf :-)

2008-02-03 @ 11:20:31
Postat av: men jag!

Min ängel!!! Fan vilken rätt blogg! Du är så jävla bra!! Inget jävla personligt dravel!!
Kom hit!!!! Saaaaaaaknar dig! Köpt en klocka, jeans, mm lägger ut det på resedagb i think... PUSS

2008-02-03 @ 12:44:50
Postat av: Walle

hahaha.. Jag menade armband!!! Jag är inte dum!

2008-02-03 @ 16:42:45
URL: http://akawalle.blogg.se
Postat av: myrre

snyggt. som alltid. gillar mössan, du passar i den! själv var jag grymt nöjd häromdan med blåst långt hår och min rosa svampmössa! :) dock pms som sabbade hela känslan.. hm!

2008-02-03 @ 20:20:24
Postat av: Andrea

Walle och Elin: Bra att ni redde ut detta :)
My: Tack, och kul att det var just hemma hos mig du insåg hur långt hår du verkligen har. Själv håller jag på med projekt; Long hair, det går sådär, lite segt faktiskt. Måste ju klippa mig snart igen. Fan

2008-02-04 @ 13:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0