Lovely day!


Våren är på väg! Steg upp klockan nio idag för plugg och träning. Tentan ska vara inlämnad på fredag och jag har gjort klart två av fem frågor. Känns som om jag ligger i fas, men jag vet inte. Mylen och jag har suttit hela eftermiddagen/kvällen och pluggat, fikat och tjattrat. Mest tjattrat antar jag. Och skvallrat. En väldigt mysig dag, precis så som en söndag ska vara. Hela helgen har varit väldigt bra för en gångs skull. Fredagen innefattade en vända på stan (ett inköp gjordes!), plugg samt film på kvällen med en halvnyfunnen polare. Tradition? :)

En morgonpromenad gicks tidigt i lördags då jag tog dessa kort:

 

På kvällen blev det melodifestival (ja, men Björn var faktiskt med...) och choklad!

Ja, och utstyrseln för hela helgen har väl varit denna:
 

Haha! Här snackar vi babe deluxe... Jag lyxade ju till det med en tröja inhandlad i New York i alla fall.





Kommande vecka blir intensiv, tenta och massa fix ska bli klart innan fredag. Men sen blir det paus! I två dagar innan ekonomiskiten sätter igång igen, huuuu....


Kommentarer
Postat av: Virre

Vilka underbara bilder från arla morgonstund! Du får en nästan att vilja bli skogsmulle, men bara nästan ;) Sen skulle jag också vilja tillägga att din "mysoutfit" är ganska glaourös om man jämför med många andras, exempelvis moi! Inga hoodies från NY utan rutiga pjamasbyxor från penneys (Storbrittaniens svar på Ullared). Cred till dig som lyckas glamma till det! Ps. What is love, baby don´t hurt me ds.

2008-02-10 @ 22:31:09
URL: http://viktoriamellqvist.blogg.se
Postat av: Virre igen!

Jag måste rätta mig själv lite. Jag skrev att Penneys e SB´s svar på Ullared men det e ju lite fel, eftersom Ullared är en ort. Så Penneys e SB´s svar på Gekås i Ullared. Så var det med det!

2008-02-11 @ 15:29:16
Postat av: Lina

Sunny day...I'm hopin' for..a sunny daaaay

2008-02-11 @ 17:10:07
URL: http://ondskansjälv.nu
Postat av: Walle

Inga bilder på halsband idag? :)

2008-02-11 @ 19:30:19
URL: http://akawalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0