Kamera?


Det är som sagt tänkt att jag ska införskaffa en ny digitalkamera eftersom min andra från 1800 kallt inte längre håller den standard som jag är ute efter. Det ska vara en stor skärm, riktigt bra upplösning (Mp?) och jag vill även att den ska vara i ett nätt format. Jag blev tipsad om den här från Onoff för ett par timmar sen:




Bild: Onoff


Priset ligger på 2300:- i butik, vilket verkar är helt okej! Jag försökte forska lite om den på hemsidan, men jag blev bara förvirrad av alla DIGIC III-processorer, brytningsindex och iSAPS-tekniker så jag slutade läsa. Jag får helt enkelt pallra mig bort till Onoff någon dag snart och känna lite på den. Gå på känsla helt enkelt. Och en bra försäljare (Walle?).

Snart blir det Bye bye, you old fart..:



Jättefint att jag fick med min obäddade säng också...


Kommentarer
Postat av: Walle

Ska man ha en säljare är Walle det solklara valet.
"- Walle, probably the bäst"

2008-02-06 @ 00:35:36
URL: http://akawalle.blogg.se
Postat av: Virr

Varför inte nya kamera deis, den gamla har väl plats för sisådär 10 bilder och du vill väl inte köpa engångskamera nästa gång du ska på semester? ;)

2008-02-06 @ 10:45:05
Postat av: Andrea

Walle: Jag litar på dig!
Virre: Jag förstod inte riktigt vad du skrev.

2008-02-07 @ 14:40:31
Postat av: Virre

Jodå, det gjorde du visst andrea!

2008-02-07 @ 16:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0