I´m in the world of the absentminded

De senaste dagarna har jag varit väldigt tankspridd. Vet inte vad det är med mig men jag hoppas att detta beteende försvinner omgående. Kanske beror det på att jag har extremt mycket och tänka på just nu. Känner mig stressad och otillräcklig. 

Här kommer ett axplock från veckan:
 
  • Glömt stänga av plattor på spisen
  • Glatt gått förbi människor jag känner utan att hälsa
  • Hittat mobilen på konstiga ställen så som badrumsskåpet, garderoben och under soffan
  • HIttat smöret i skafferiet
  • Tänkt göra en god omelett och öppnat kylen (!) för att ta fram stekpannan 

Nu över till min fråga: Är jag ovanligt disträ, eller händer detta er alla?

Tillägg: Nu skriver jag inte ett ord till på tentan, den klassas härmed som done and done.

Kommentarer
Postat av: lina

känner så väl igen det andrea med att man känner sig otillräcklig. Men nu behöver vi typ bara fokusera på matten o tills dess ska vi chilla o äta o dricka gott och Björn på lördag!

2008-02-14 @ 23:14:59
Postat av: Vickis

Shit vad jag skrattar!! Får man fråga hur mobilen kunnat hamna under soffan? Vad gör du därunder? Men det e bara att konstatera att vi börjar bli gamla, du har ryggskott och fått en släng av demens. Jag har min jävla ischias och det senaste är att jag börjat sänka musik "Men fy vad högt det är"...Vad ska vi ta oss till???

2008-02-15 @ 18:49:38
Postat av: P

Jag tror att det händer alla som är disträ? Kan det stämma? ;)

2008-02-15 @ 20:47:03
Postat av: Andrea

Lina: ja, visst blev det en lyckad kväll ändå:) Det var riktigt längesedan vi stannade till stängningsdags! Men det var klokt av oss att tacka nej till efterfest. guitarhero? tsss.....
Virre&P: Jo men visst händer det alla som är disträa. Det kan ju till och med vara lite charmigt att vara lite tankspridd ibland. Tyvärr inte i detta fallet.. Och nej, jag har ingen aning om hur den hamnade under soffan. Tur att jag har hemtelefon så att jag kan ringa till mobilen :)

2008-02-17 @ 15:39:40
Postat av: guess?

men guitarhero är inget att tsss:a åt!!! fast med nightofthelivingdead tillstånd så kanske det inte var att föredra

2008-02-17 @ 16:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0