Haha!

image76


"Den gillar att ha på sig endast fodrade skinnkläder utanpå sin nakna kropp. Den sitter och försöker sälja en smal, diamantgnistrande klocka med matchande guldarmband, och till sin hjälp har han en fuktig blick som glöder av mystik och farlig åtrå. Den är ingen fin pojke, Den är den otyglade mannen som din mor varnade dig för. Med wetlook i håret, mascara, hårt knuten näve, lätt svettblank hy och dubbla örhängen dyker Den rakt in i våra hjärtan."


Text och bild: http://katastrofalaomslag.blogspot.com/

Kommentarer
Postat av: Sjö

Men gud, jag fattade inte att Den var hans namn först. Jag trodde dom menade typ "den dära". Men det kanske var meningen också. kul iaf!

2008-02-22 @ 19:41:19
URL: http://dagensdisk.blogspot.com
Postat av: linalajnen

det fattade inte jag heller:) tänkte "kul med objektifiering". Deras mammor varnade nog dem för att killen hade noll smak..

2008-02-24 @ 15:05:13
Postat av: Viktoria

Vart f-n har du hittat det stolpskottet?

2008-02-24 @ 20:28:52
Postat av: Andrea

Ja, det blir ju kul med det missförståndet tycker jag =)
Virre: Kolla länken så hittar du massa roliga skivomslag, vissa är helt sjuka!

2008-03-01 @ 10:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0