En lång dag...

Efter att en vän sa till mig att mitt signum var svarta kläder och vita skor, tänkte jag chocka med lite färg på kläderna. Eller ja, jag sträckte mig så långt att ha en färg som inte var svart, vit eller grå på koftan.




I morse hade vi redovisning som var lyckad och vi fick till och med beröm! Resten av lektionen var mycket intressant och jag tar verkligen tillbaka min klagan över hur tråkig föreläsaren verkat. Han är ju faktiskt suverän!

Jag och Lina hade även ekonomilektion idag och här kommer eftermiddagen i bilder:

           


Lina som vampyrzombie i filmen I am Legend:

   
Vampyr?              Lina?


Andrea som Brian i East 17:


 

Mössan? Vad hände?


Nu ska jag koppla av framför denna film:




Bilder från yahoo.com

Kommentarer
Postat av: zombievampyren, aka det döda spöket

hahaha!! LIKT...Jag sitter och frossar i gamla sommarlovsmorgnar. Mer våldsgästning Andrea! O mer sommar. Hoppas du tycker bättre om Matchpoint än jag o Elin gjorde. Mylen upplyste just om en viss nyckelscen o jag bah "Jasså? Bararara?" Kanske får se om... AAH!! Fortstormning på lördag! Längta.

2008-02-20 @ 17:57:46
Postat av: Sjö

Andrea, är det möjligen jag som är "en vän"?

Och det där med mössor som hamnar fel vet jag ju allt om. Särskilt på offentliga platser.

2008-02-20 @ 18:41:20
URL: http://dagensdisk.blogspot.com
Postat av: Andrea

Filmen var helt okej. Lite förutsägbar iofs, vilken var nyckelscenen menar ni?

Javisst var det du Elin som var "en vän" men jag skrev det mest på skoj :) Jag försökte först återskapa "biskopmössan" men det blev en east 17-look istället... Vet inte om det var bra eller dåligt dock

2008-02-20 @ 21:41:24
Postat av: Viktoria

Herregud, east 17 det var inte igår! Tyckte du gjorde en grym imitation av Brians mössa!

2008-02-21 @ 22:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0