Nya friska tag!

Sadarja, da var man tillbaka pa Phi Phi annu en gang. Efter en trivsam vistelse i Ao Nang dar vi motte upp trevliga Sara och Daniel sa begav vi oss allesammans tillbaka till on. Nu bor vi i en trerummare, dar det har stallts in en extrasang, for 500 bath natten. Ganska bra pris med andra ord. Mitt i centrum med ac. Kan det bli battre?Annars ser det ju ut som vanligt har. Inte hant speciellt mycket pa tva veckor. Jo, mycket battre vader och fler folk. Alltid natt.

Jag skrev ju innan att jag har last nagra bocker under dessa tva veckor. Bland annat sa har jag last "Lat den ratte komma in". Jag var osaker pa om jag skulle lasa den forst, en skrackroman liksom. Brukar inte vara min kopp te direkt. Men jag laste den tillslut och tyckte verkligen om den. Bokens kansla sitter kvar hos mig, och kommer nog gora det ett bra tag framover. Men filmen vagar jag nog inte se. Eller vill inte. Nagon som har sett den?


Nya bilder pa facebook kommer snart. Kanske imorgon.

Kommentarer
Postat av: Walle

Andreaaaa!!!!! Uppdatera mera! :)

Och läs min blogg med. haha

2008-12-10 @ 10:55:46
URL: http://akawalle.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0