Hej

Det var längesedan jag faktiskt skrev någonting på bloggen nu. Det har mest bara blivit korta inlägg om saker som står på inköpslistan, någon bild eller något roligt jag har kommit på för stunden. Jag vet ärligt talat inte varför det har blivit så. Antagligen för att jag, varje gång jag satt mig ner för att skriva, har fått någon slags prestationsångest. Så jag har istället valt att skriva om så ytliga saker som möjligt. Men nu känns det som att det är dags att plita ner några rader då och då. Om livet. Ett halvår framåt har jag inte den blekaste aning om vad jag kommer att göra eller var jag kommer att befinna mig. Samtidigt som det känns nervöst och osäkert att inte veta, så tar jag det förvånansvärt nog med ro. Allt kommer att ordna sig. Just nu vill jag bara tänka på det som är just nu.


Var för övrigt och såg en rätt så bra film på bio häromsistens. "My Blueberry Nights", regisserad av Wong Kar Wai. Fina bilder och en riktigt bra Natalie Portman, men inte så värst mycket mer. Wong Kar Wai har tidigare gjort filmen "In the mood for love" som jag varmt kan rekommendera. En otroligt fint berättad historia om två bedragna människor och deras kärlek till varandra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0