Tristess..

Idag har det absolut inte hänt någonting av intresse. På jobbet var jag i en dimma och när jag kom hem stöp jag i säng och sov länge, länge, länge. Vaknade upp och nu är nu i princip. Ibland är det skönt att ha sådana här händelselösa dagar så att man kan uppskatta alla härliga och bra dagar. Helgen var härligt fullspäckad, så jag kan nog stå ut med världens tråkigaste måndag.


På tal om ingenting så var jag inne på Facebook för första gången på en vecka ungefär. Jag känner att mitt och Facebooks förhållande har förbättrats avsevärt den senaste tiden. Jag brukar alltid vara så hispig när jag är där inne, men nu är det bara all fun and games igen. Eller ja, för det mesta i alla fall. Såg att Elvira hade taggat mig på några kort. Bland annat ett där Jens ger mig en puss. Jag bad henne ta bort det, tyckte inte att det såg så bra ut där inne. Trots att Jens är 100% gay homosexual så är det ju inte alla som vet det. Hrmm... En komisk, men lite skrämmande sak är att jag hörde någonstans att 9 av 10 arbetsgivare går in på Facebook och snokar i samband med ny anställning. Är inte det helt galet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0